مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-26حوادث

از توقیف شوتی ها در گناوه تا محموله 800 میلیونی قاچاق در بندر دیّر


جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 4 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق به ارزش 4میلیارد و 16 میلیون ریال در شهرستان گناوه خبر داد.

- ایسنا/بوشهر جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 4 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق به ارزش 4میلیارد و 16 میلیون ریال در شهرستان گناوه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت توقیف خودروی شوتی ماموران یگان امداد و آگاهی با همکاری پلیس اطلاعات این فرماندهی در محور جاده بندر ریگ به گناوه به 3 دستگاه خودرو وانت پراید و یک دستگاه خودروی سمند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آنها را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو های توقیفی 38 طاقه پارچه خارجی و انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر اشاره کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده 4میلیارد و 16 میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف محموله قاچاق لوازم خانگی قاچاق در دیر فرمانده انتظامی شهرستان دیر از توقیف یک دستگاه خودرو وانت حامل 800 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

سرهنگ مهدی نظریه در این باره عنوان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف شوتی ها در گناوه تا محموله 800 میلیونی قاچاق در بندر دیّر

از توقیف شوتی ها در گناوه تا محموله 800 میلیونی قاچاق در بندر دیّر