مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-26اقتصادي

هیچ کارخانه ای در کاشان زیان ده نیست


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: در شهرستان کاشان کارخانه زیان ده نداریم و با وجود شرایط جنگ اقتصادی، صنایع شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرکزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی امروز در پنجمین نشست کارگروه اشتغال شهرستان کاشان اظهار داشت: ارزیابی نیازهای جامعه از سوی دانشگاه ها و همچنین هدایت پایان نامه های ارشد و دکتری برای تحقیق علمی می تواند نیازهای داخلی را احصاء و کشور را از واردات بیشتر کالاها مورد نیاز شهروندان بی نیاز کند.

فرماندار شهرستان کاشان در ادامه در خصوص وضعیت جویندگان کار شهرستان کاشان بیان کرد: در مدت مشابه سال 98 درحدود 61 درصد آقایان و 39  درصد از متقاضیان را خانم ها تشکیل می داده اند که در 10 ماهه سال 1399 این آمار به 64 درصد آقایان و 36 درصد خانم ها تغییر پیدا کرده است.

وی در خصوص وضعیت سواد جویندگان کار در ده ماهه سال 99 در این شهرستان نیز گفت: میزان تحصیلات متقاضیان کار در شهرستان کاشان را می توان به تحصیلات مقطع ابتدایی 6 درصد، راهنمایی 9 درصد، متوسطه 6 درصد، دیپلم 25 درصد، کاردانی 8 درصد، کارشناسی 35 درصد، کارشناسی ارشد و دکتری 5 درصد را شامل می شوند.

مرتضایی به وضعیت بومی و غیربومی بودن جویندگان کار اشاره کرد و بیان داشت: صاحبان صنایع شهرستان بهتر است اولویت بکارگیری و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کارخانه ای در کاشان زیان ده نیست

هیچ کارخانه ای در کاشان زیان ده نیست