مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-26اقتصادي

فقدان برنامه از عوامل رشد نکردن صنعت گردشگری در مرودشت است


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت گفت: فقدان برنامه ای جامع و مدون کوتاه و بلند مدت با پشتوانه مطالعاتی دقیق منطقه در راستای توسعه صنعت گردشگری شهرستان یکی از عوامل اساسی در رشد نکردن این صنعت در مرودشت است.

- ایسنا/فارس رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت گفت: فقدان برنامه ای جامع و مدون کوتاه و بلند مدت با پشتوانه مطالعاتی دقیق منطقه در راستای توسعه صنعت گردشگری شهرستان یکی از عوامل اساسی در رشد نکردن این صنعت در مرودشت است.

بهمن مردانی در نشست تخصصی مسئولان و مدیران دولتی و تاسیسات صنعت گردشگری، گفت: جایگاه فعلی صنعت گردشگری شایسته مردم نیست؛ مردم شهرستان مرودشت با وجود جاذبه های جهانی ارزشمند و بی نظیر طبیعی، مذهبی و تاریخی، از هرگونه درآمد گردشگری بی نصیب هستند و تنها محدودیت های حریم های سه گانه را تحمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی مرودشت، مردانی، برنامه هایی که در راستای فرهنگ سازی و آموزش موضوعات مرتبط با صنعت گردشگری باشد را مطلوب توصیف و اضافه کرد: داشتن برنامه های ویژه آموزشی مختص این شهرستان، باعث شکوفایی این صنعت شده و از برخوردهای سلیقه ای نامشخص و پراکنده جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان برنامه از عوامل رشد نکردن صنعت گردشگری در مرودشت است

فقدان برنامه از عوامل رشد نکردن صنعت گردشگری در مرودشت است