مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-26اقتصادي

انبار نگهداری داروهای قاچاق در دماوند آتش گرفت


انبار نگهداری داروهای قاچاق کشف شده در اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به علت نامعلومی طعمه حریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: انبار داروهای قاچاق مکشوفه که برای نگهداری موقت به دستور بازپرس پرونده در انبار جهاد کشاورزی نگهداری می شد، به علت نامعلومی دچار حریق شد.

وی ادامه داد: داروهای مذکور که هیچگونه مصرف انسانی نداشت و تاریخ مصرف آن نیز گذشته بود، در حال تحویل به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جهت معدوم سازی بود.

ابوطالب عرب نوکنده، مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند با اشاره به حادثه حریق انبار نگهداری داروهای قاچاق در اداره جهادکشاورزی شهرستان دماوند، اظهار داشت: طی تماس با سامانه 125 در ساعت 21 امشب مبنی بر یک مورد آتش سوزی در اداره جهاد کشاورزی شهرستان، بلافاصله تیم های عملیاتی در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات سه خودرو آتش نشانی با 7 نیرو به محل اعزام شدند، افزود: با توجه به وسعت انبار که حدود یکصد متر بوده و حجم عملیات، خودروهای آتش نشانی سه بار آبگیری شده و دو اکیپ لودر از حوزه عمران شهرداری و تعدادی از نیروهای خدمات شهری جهت تسریع در عملیات در محل حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار نگهداری داروهای قاچاق در دماوند آتش گرفت

انبار نگهداری داروهای قاچاق در دماوند آتش گرفت