مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-25حوادث

تعامل دهیاران با نیروی انتظامی زمینه ساز ارتقای امنیت اجتماعی


تعامل مستمر دهیاران روستاها با نیروی انتظامی زمینه ساز ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، نشست دهیاران با فرمانده نیروی انتظامی چاروسا برگزار شد، جمشید ساعدی زاده فرمانده انتظامی بخش چاروسا در این نشست تعامل با دهیاران حوزه استحفاضی فرماندهی انتظامی بخش چاروسا را نیازمند توجه و حمایت دانست و گفت: ایجاد امنیت در روستاها به عنوان یک مولفه مهم باید در اولویت کاری و برنامه ی دهیاران باشد.

فرمانده انتظامی بخش چاروسا با اشاره به اینکه دهیاران نقش مهمی در برقراری ایجاد امنیت در روستاها دارند تصریح کرد: یکی از راهکارهای برقراری نظم و امنیت در جامعه مشارکت احاد مردم با نیروی انتظامی است.

 ساعدی زاده با اشاره به اینکه سرقت سیم های برق بیشترین آمار تعداد سرقت ها در روستاها است اظهار کرد: شورا ها و دهیاری ها می توانند ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی و انجام تدابیر خاص نقش موثری در کاهش این سرقت ها ایفا کنند.

فرمانده انتظامی بخش چاروسا در خصوص پیشگیری از سرقت احشام در روستاها خواستار توجه ویژه شد و عنوان کرد: دامداران باید برای نگهداری گوسفندان خود کارگران مورد اطمینان را به خدمت بگیرند، اماکن نگهداری احشام باید با امکانات موجود محصور شوند، دامداران برای نگهداری احشام خود از دربهای آهنی و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دهیاران با نیروی انتظامی زمینه ساز ارتقای امنیت اجتماعی

تعامل دهیاران با نیروی انتظامی زمینه ساز ارتقای امنیت اجتماعی