مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-25سياسي

شرط برگزاری جشنواره فیلم فجر چیست؟


آماری که ناجا داده نشان دهنده برخورد جدی است.

در مورد جشنواره فیلم فجر هم اگر این شرایط ماندگار باشد باید با حداقل حضور افراد و یا به صورت مجازی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: از 15 آبان با تشکیل قرارگاه و مدیریت هوشمند محدودیت های تردد و جلوگیری از اجتماعات، شرایط خوبی به وجود آمد و بعد هم در ادامه طرح شهید سلیمانی شروع شد.

وی ادامه داد: در حالی که در تمام دنیا شاهد افزایش روند بستری و مرگ هستیم، در کشور ما آمار ها تحت کنترل آمده است که حفظ آن بسیار مشکل است.

تهران، در آبان ماه روزانه حدود 100 نفر فوتی قطعی داشت که الان آمار فوت روزانه تهران به زیر 20 نفر در روز رسیده است و در کل کشور هم توانستیم از مرگ 20 هزار نفر جلوگیری کنیم که اقدام ارزشمندی است.

وی گفت: پیشگام این اقدام سربازان سلامت بودند و همه دستگاه ها کمک کردند تا این شرایط به وجود بیاید، براساس آماری که داریم روند تدریجی افزایش را در کشور شاهد هستیم، 11 استان از جمله تهران افزایش 6 درصدی آمار را داشتند.

دیروز 89 فوتی و امروز 98 فوتی در کشور داشتیم که اگر این شیوه نامه ها و نظارت ها را ساده تلقی کنیم، ذره ای غفلت خدایی نکرده عقب ماندگی ایجاد می کند که شاید نتوانیم جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط برگزاری جشنواره فیلم فجر چیست؟

شرط برگزاری جشنواره فیلم فجر چیست؟