مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:452021-01-25سياسي

80 درصد صادرات گیلان از گمرک آستارا انجام می شود


80 درصد از صادرات گیلان از گمرک آستارا انجام می شود، استقرار دو دستگاه ایکس ری پرسرعت و افغانستان بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر جهان ازجمله مباحثی بود که در مراسم تجلیل از کاشفین 324 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین در گمرک شهرستان آستارا مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، کاشفین 324 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین در گمرک این شهرستان امروز به مناسبت 26 ژانویه مصادف با 6 بهمن روز جهانی گمرک با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و ناظر گمرکات گیلان در محل فرمانداری موردتجلیل قرار گرفتند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان امروز در جمع کاشفین  324 کیلوگرم هرویین در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان گیلان 6 کمیته و یک کمیسیون تخصصی دارد.

  اسماعیل حیدری آزاد تعداد شهدا و جانبازان مبارزه با مواد مخدر را به ترتیب سه هزار، 800 و 12هزار نفر دانست و گفت: همسایگی با بزرگ ترین کشور تولیدکننده مواد مخدر یعنی افغانستان هزینه های زیادی را برای کشور به ارمغان آورده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان مواد مخدر را در دنیا چهارمین تجارت پرسود دانست و افزود: مافیای مواد مخدر جهان زیرکانه اقدام به تولید و توزیع انواع مختلف مواد مخدر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد صادرات گیلان از گمرک آستارا انجام می شود

80 درصد صادرات گیلان از گمرک آستارا انجام می شود