مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:152021-01-25سياسي

رعایت کامل پروتکل های کرونایی توسط هیئت ها در ایام فاطمیه


همراهی هیئت های های عزاداری، موکب ها، ائمه جمعه و جماعات قم در نحوه برگزاری عزاداری ایام فاطمیه در این استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی قابل تقدیر است.

- ایسنا/قم معاون استاندار قم گفت: همراهی هیئت های های عزاداری، موکب ها، ائمه جمعه و جماعات قم در نحوه برگزاری عزاداری ایام فاطمیه در این استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی قابل تقدیر است.

بیژن سلیمان پور ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: صبر، مقاومت و ایستادگی مردم در برابر فشارهای خارجی، موجب شده تا هم اکنون ایران اسلامی به یکی از کشورهای برتر و تأثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شود.

وی افزود: به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز و از طرفی محدودیت های ایجادشده برای تأمین سوخت موردنیاز نیروگاه ها، قطع برق در سطح استان اجتناب ناپذیر است که باید دستگاه های متولی پیش از اعمال خاموشی، اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: دستاوردهای خیره کننده جمهوری اسلامی و پیشرفت های حاصل شده در چهار دهه اخیر باید به خوبی برای جوانان و نوجوانان تبیین شود، کوتاهی در این امر زمینه برای تحریف تاریخ توسط رسانه های دشمن را فراهم می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت کامل پروتکل های کرونایی توسط هیئت ها در ایام فاطمیه

رعایت کامل پروتکل های کرونایی توسط هیئت ها در ایام فاطمیه