مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-25اقتصادي

عوارض ساخت و ساز در قم 50 درصد گران می شود


اعضای شورای اسلامی شهر به اخذ مجوز توافقنامه تفکیک اراضی منطقه جمکران و افزایش 50 درصدی تعرفه عوارض ساخت وساز قم درسال 1400 رای مثبت دادند.

- ایسنا/قم اعضای شورای اسلامی شهر به اخذ مجوز توافقنامه تفکیک اراضی منطقه جمکران و افزایش 50 درصدی تعرفه عوارض ساخت وساز قم درسال 1400 رای مثبت دادند.

در یک صد و هفتاد و هشتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، برخی از مصوبات پیرامون مدیریت شهری تصویب شد.

در ابتدای این نشست، حسین اسلامی رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم، با انتقاد از شکل الحاق روستای جمکران به قم گفت:الحاق روستای جمکران به شهر قم فرآیندی است که به درستی انجام نشد و شامل رأی دیوان اداری قرار گرفت و به این جلسه موکول شد تا فرآیند به درستی ادامه یابد.

وی بیان کرد: ازآنجایی که بحث الحاق روستا و موضوع تقسیم های کشوری مطرح است و این مسئله در شورای شهر لحاظ نشده بود، بنا شد موردتوجه قرار بگیرد و دراین باره اطلاعاتی از استانداری کسب شد.

اسلامی عنوان کرد: تمامی کارها انجام شده و در هیئت وزیران تحت نظر کمیته ای در حال بررسی است که این الحاق انجام و تا پایان سال تعیین تکلیف شود، با توجه به این اطلاعات فعلی تصمیم گرفته شد شهرداری نیز وارد توافقات شود و یک بندی ذیل توافق بیاورد، در این زمینه اجرایی شدن توافق نامه و صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض ساخت و ساز در قم 50 درصد گران می شود

عوارض ساخت و ساز در قم 50 درصد گران می شود