مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-25سياسي

حبیب رحیم پور مجری برنامه زاویه اخراج شد


حبیب رحیم پور ازغدی سردبیر و مجری برنامه زاویه در پی حاشیه های سخنان مهمان برنامه که انتقادات فراوانی در بر داشت، از این برنامه حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، برنامه اخیر زاویه در ادامه حاشیه هایی که به دلیل حضور یکی از مهمانان و سخنان سطحی و غیرقابل دفاع وی برایش رقم زده بود، حالا با چالش نای جدیدتری مواجه شده که گریبان مجری برنامه را گرفته است.

زاویه برنامه ای مناظره محور و زنده است و قسمت اخیر آن با حضور حجت الاسلام جهان بزرگی و عماد افروغ روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

سخنان جهان بزرگی علیه عملکرد دولت حسن روحانی رییس جمهوری در این قسمت از برنامه حاشیه ساز شد و ویدئوی سخنان او در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی پیدا کرد.

با واکنش های انتقادی از طرف دولت و حتی برخی از چهره نای فرهنگی و رسانه ای ابتدا خود شبکه چهار بیانیه ای صادر و از این اظهارات تبری جست.

روز گذشته پنجم بهمن ما نیز شورای نظارت بر صداوسیما به طور رسمی وارد عمل شد و نسبت به این اظهارات تذکر داد و همچنین از رییس سازمان صداوسیما خواست که با عوامل موثر برخورد قاطع کند.

با فاصله ای اندک از انتشار خبر تذکر رسمی شورای نظارت نیز، سخنان عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما در جلسه ای با مدیران شبکه ها خبری شد که به شکل رسمی و صریح عذرخواهی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیب رحیم پور مجری برنامه زاویه اخراج شد

حبیب رحیم پور مجری برنامه زاویه اخراج شد