مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-25سياسي

اجرای طرح های بازآفرینی جز اولویت های شهری پیشوا است


فرماندار پیشوا با تاکید بر ضرورت حفظ ظرفیت های شهر با افق دید آینده نگرانه گفت: اجرای طرح های بازآفرینی جز اولویت های شهری پیشوا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال آینده لازم است شهرداری با وسعت بخشی به فعالیت ها، کمک های بهتر و ارزنده تری را به عموم مردم، کادر بهداشت و درمان و زیر مجموعه های مدیریت شهری از جمله تاکسی داران انجام دهد.

عباسی عنوان داشت: با توجه به برگزاری همزمان سه انتخابات در خردادماه 1400 انتظار داریم تمامی دستگاه ها به ویژه شهرداری ها و بخشداری ها با در نظر گرفتن تکالیف قانونی، اهتمام ویژه ای در برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند داشته باشند.

وی افزود: اجرای طرح های بازآفرینی جز اولویت های شهری پیشوا است که باید با تسریع و سرعت بخشی در اقدامات، به این موضوع محوری جامه عمل پوشانده شود و با توجه به لزوم توسعه فضاهای آموزشی شهرستان، لازم است مجموعه شهرداری نقش هایی را در این حوزه بر عهده بگیرد و در پیشبرد امر تعلیم و تربیت بیش از گذشته یاری رسان باشد و توانمندسازی و توسعه شهر نیازمند افق دید وسیع و پیش بینی های کارشناسانه و آینده نگرانه است تا با این سنگ بنا ظرفیت های ارزشمند منطقه حفظ و توسعه داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های بازآفرینی جز اولویت های شهری پیشوا است

اجرای طرح های بازآفرینی جز اولویت های شهری پیشوا است