مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-25سياسي

بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان؛ راهبرد محوری صندوق بازنشستگی کشوری


در نشست روسای کانون های بازنشستگان استان با مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بر بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان به عنوان راهبرد محوری صندوق بازنشستگی تاکید شد.

- بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان؛ راهبرد محوری صندوق بازنشستگی کشوری ایسنا/خراسان جنوبی در نشست روسای کانون های بازنشستگان استان با مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بر بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان به عنوان راهبرد محوری صندوق بازنشستگی تاکید شد.

محمود مرتضایی فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، امروز دوشنبه 6 بهمن در دیدار با جمعی از بازنشستگان خراسان جنوبی اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگی و اجتماعی شده چرا که این صندوق در راستای مسئولیت اجتماعی باید خدمات مختلفی انجام داده و تنها پرداخت کننده حقوق نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در مقایسه با گذشته شرایط فعلی بهتر است، اما هنوز در گام های ابتدایی هستیم، افزود: نیاز است روز به روز ارتباط با ذی نفعان بهتر شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به درخواست ها، زمان ثبت نام حمایت مالی ازپایان نامه های فرزندان بازنشستگان کشوری تا 15 بهمن ماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان؛ راهبرد محوری صندوق بازنشستگی کشوری

بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان؛ راهبرد محوری صندوق بازنشستگی کشوری