مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-25اقتصادي

رصد فعالیت های دارندگان کارت بازرگانی در کمیته پالایش آذربایجان شرقی


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: رصد و پایش فعالیت های دارندگان کارت بازرگانی استان در کمیته پالایش کارت های بازرگانی و اقدام ارزی استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: رصد و پایش فعالیت های دارندگان کارت بازرگانی استان در کمیته پالایش کارت های بازرگانی و اقدام ارزی استان، انجام می شود.

غلامعلی راستی با بیان این که صدور و تمدید کارت بازرگانی و جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف و نهایتاً ایفای تعهدات ارزی از جمله کارهایی است که در کمیته پالایش کارت بازرگانی استان انجام می گیرد، افزود: درکمیته یاد شده سازمان صمت، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، سازمان منطقه آزاد ارس، گمرک استان و دستگاه های نظارتی در آن عضویت دارند.

وی ادامه داد: واگذاری کارت بازرگانی به غیر جهت انجام هرگونه اقدام تجاری تخلف است و ضمن تعلیق کارت بازرگانی، موضوع به دستگاه های ذیربط اعلام می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: از شهریور ماه سال جاری فرآیند صدور و تمدید کارت بازرگانی از طریق سامانه جامع تجارت با انجام استعلام های لازم نظیر گواهی امور مالیاتی، اطلاعات ثبتی، عدم چک برگشتی و اطلاعات بانکی، کد ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فعالیت های دارندگان کارت بازرگانی در کمیته پالایش آذربایجان شرقی

رصد فعالیت های دارندگان کارت بازرگانی در کمیته پالایش آذربایجان شرقی