مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-25سياسي

برگزاری دومین «همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی» در شاهین شهر


دومین «همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی» همزمان با دهه فجر امسال در شاهین شهر برگزار می شود.

- اصفهان – امام جمعه شاهین شهر گفت: دومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر امسال در شاهین شهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم هاشمی در نشست خبری دومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهرستان شاهین شهر در زمینه فرهنگی پیشتاز بوده است، اظهار داشت: برگزاری همایش های مهم را در این شهرستان در دستور کار داریم و امیدواریم این همایش فتح بابی برای این امر باشد.

440 برنامه در دهه فجر امسال در شاهین شهر برگزار می شود وی با بیان اینکه برای دهه فجر امسال در شاهین شهر 440 برنامه پیش بینی شده است، تصریح کرد: 40 برنامه به صورت شاخص برگزار می شود که دومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی از جمله این برنامه ها است.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه رشد انسان تنها در بستر دین و مذهب امکان پذیر است، اضافه کرد: روح سکولاریسم (بی دینی) نمی تواند بشر را به آرامش برساند و از این رومسئولان نیزباید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اراده برای تقویت حکومت اسلامی در کشور بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: تبلور این رفتار را در شهید سلیمانی دیدیم وامیدواریم راه این شهید ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین «همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی» در شاهین شهر

برگزاری دومین «همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی» در شاهین شهر