مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 17:402021-01-25اقتصادي

افزایش قیمت کاغذ/ تامین ارز مورد نیاز واردات کالاهای اساسی 3 ماه اول 1400 


دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالاهای اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.

- دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالاهای اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: آمار ارائه شده در جلسه امروز درباره تولید مواد پروتیینی و لبنی حکایت از ثبات نسبی تولید و عرضه این مواد در بازار دارد.

کاغذ گران شد، وارداتش تسهیل می شود وی همچنین از افزایش قیمت کاغذ در هفته های گذشته خبر داد و گفت که واردات این کالا تسهیل خواهد شد و در این زمینه اقداماتی از سوی بانک مرکزی برای تسهیل واردات مواد اولیه تولید کاغذ و خود محصول نهایی انجام شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به تصمیماتی که برای تامین کالاهای مورد نیاز شب عید از جمله آجیل، خشکبار، شیرینی، کیف و کفش و پوشاک اتخاذ شده نیز گفت: مقرر شد تا در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار رییس اتاق اصناف به ارائه آخرین اقدامات برای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز شب عید بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کاغذ/ تامین ارز مورد نیاز واردات کالاهای اساسی 3 ماه اول 1400 

افزایش قیمت کاغذ/ تامین ارز مورد نیاز واردات کالاهای اساسی 3 ماه اول 1400