مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:402021-01-25بين الملل

بایدن به زودی طرحی را با کمک اروپایی ها برای مذاکره مستقیم با ایران کلید می زند


شبکه اسکای نیوز به نقل از منابعی در پنتاگون اعلام کرد که دولت جدید آمریکا به زودی طرحی را برای گفت وگوی مستقیم با ایران به اجرا می گذارد.

- شبکه اسکای نیوز به نقل از منابعی در پنتاگون اعلام کرد که دولت جدید آمریکا به زودی طرحی را برای گفت وگوی مستقیم با ایران به اجرا می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه اسکای نیوز به نقل از برخی منابع در پنتاگون اعلام کرد که دولت جو بایدن از طریق برخی واسطه های اروپایی، به زودی ابتکار عملی را برای انجام گفت وگوهای مستقیم با تهران به جریان می اندازد.

اسکای نیوز به نقل از این منبع که خواسته است نامش فاش نشود نوشت: یک رویکرد جدید برای نزدیکی روابط وجود دارد که به دنبال تضمین توان بازدارندگی آمریکا در منطقه و حل تنش با ایران است.

این منبع می افزاید: این اقدامات با تماس های ایالات متحده با همپیمانانش در منطقه، به ویژه کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و اسراییل همراه خواهد بود و دیدار ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا از منطقه در همین چارچوب است.

مک کینزی اخیرا راهی خاورمیانه شده که سرزمین های اشغالی به عنوان اولین مقصد سفر او اعلام شده است.

او پیش از رسیدن به سرزمین های اشغالی و در داخل هواپیما گفت که روابط بین آمریکا و ایران در زمان جو بایدن به عنوان رییس جمهور در یک مرحله فرصت قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن به زودی طرحی را با کمک اروپایی ها برای مذاکره مستقیم با ایران کلید می زند

بایدن به زودی طرحی را با کمک اروپایی ها برای مذاکره مستقیم با ایران کلید می زند