مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-25بين الملل

امارات از به تعویق افتادن افتتاح سفارتش در تل آویو خبر داد


امارات اعلام کرد افتتاح سفارت این کشور در فلسطین اشغالی به دلیل آنچه محدودیت های مرتبط با کرونا خوانده شده به تعویق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه امارات روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که افتتاح سفارت این کشور در تل آویو به تعویق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی امارات(وام)، امارات عربی متحده ادعا کرد که افتتاح سفارت این کشور در تل آویو تحت تأثیر محدودیت های پیشگیرانه اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی برای مقابله با شیوع ویروس و همکاری بین المللی امارات امروز  دوشنبه در بیانیه ای گفت که در حال حاضر با همتای اسراییلی خود در مورد افتتاح سفارت امارات در اسراییل در حال هماهنگی است.

در این بیانیه آمده است: روند گشودن سفارت در حال حاضر تحت تأثیر محدودیت های فعلی اعمال شده برای محدود کردن شیوع بیماری همه گیر Covid-19 است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ادامه تلاش های امارات و اسراییل برای انجام واکسیناسیون، وضعیت، بهبود پیدا کرده و روند گشودن سفارت به زودی  تکمیل شود.

دولت امارات روز یکشنبه اعلام کرد که شورای وزیران این کشور با افتتاح سفارت در رژیم صهیونیستی ردر چارچوب پیمان صلحی که بین دو طرف منعقد شده است، موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات از به تعویق افتادن افتتاح سفارتش در تل آویو خبر داد

امارات از به تعویق افتادن افتتاح سفارتش در تل آویو خبر داد