مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-25اقتصادي

دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی گیلان افتتاح شد


دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی استان گیلان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان، - ایسنا/گیلان دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی استان گیلان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان، رییس سازمان جهاد دانشگاهی، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی افتتاح شد.

عباس علیزاده امروز در حاشیه افتتاحیه دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی گیلان گفت: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نقاط قوت فراوانی، نظیر شناسایی فرصت ها و مزیت های استان دارد.

وی افزود: به منظور اجرای و پیاده سازی این طرح، جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خاطرنشان کرد: مطالعات و بررسی ها بیان گر آنست که اجرای مشاغل خانگی براساس الگوهای گذشته با مشکلات و موانع زیادی نظیر کم توجهی به توسعه فعالیت های شبکه ای، راهنمایی، مشاوره و ارزیابی متقاضیان، تنوع شیوه های آموزشی، اتصال به بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی گیلان افتتاح شد

دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی گیلان افتتاح شد