مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-25سياسي

اعطای لوح افتخار وزیر ارشاد به نماینده ولی فقیه در استان یزد


در مراسم آغاز رسمی طرح ملی پایتخت صحیفه سجادیه لوح افتخاری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حجت الاسلام والمسلمین ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیین آغاز رسمی طرح ملی پایتخت صحیفه سجادیه، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لوح افتخاری به حجت الاسلام و المسلمین ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد تقدیم کرد.

در متن این لوح افتخار آمده است: صحیفه سجادیه کتابی ملکوتی و منظومه ای از اندیشه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که از آن به اخت القرآن و زبور آل محمد (ص) تعبیر شده است.

این اثر گرانبار لبریز از آموزه های توحیدی و اخلاق انسانی و دینی است.

جایگاه و گستردگی معارف این اثر معنوی بزرگ موجب شده است که گروه هایی از مشتاقان حق به آن خیره شوند و در پهنه برکت خیز فرهنگ دینی، همچون خورشیدی فروزان، فرا راه هدایت جان های تشنه و جویندگان راستین حقیقت باشد؛ اما هزاران دریغ که همچنان زوایای بسیاری از آن ناشناخته باقی مانده است.

بر این اساس و با عنایت به پیشینه فرهنگی یزد و وجود مفاخر علمی و فرهنگی فراوان در آن دیار در گذرگاه تاریخ و نیز تعدد مؤسسات و مراکز فعال دینی در آن خطه، شهر یزد برای مدت دو سال به عنوان نخستین پایتخت صحیفه سجادیه تعیین و این لوح افتخار به مردم فرهیخته و دین مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای لوح افتخار وزیر ارشاد به نماینده ولی فقیه در استان یزد

اعطای لوح افتخار وزیر ارشاد به نماینده ولی فقیه در استان یزد