مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-25ورزشي

آلومینیوم اراک ترمز پرسپولیس را کشید


آلومینیوم گرچه شروع بدی در لیگ داشت و حتی خطیبی تا مرز استعفا رفت اما آن ها که نمایش این تیم را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با دقت دیدند می دانستند که حریف آسانی برای پرسپولیس نیست.

- عصرایران؛ احسان محمدی- اسم دو بازیکن خط دفاع آلومینیوم اراک را می دانید؟ سه هافبک این تیم چطور؟ به جز امید سینگ، اسماعیل شریفات و جابر انصاری که عمر فوتبال شان در تیم های سرشناس عملاً خاتمه یافته است چند بازیکن این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر را می توانید از حفظ بگویید؟ بازیکنان پرسپولیس چطور؟ شاید همین مقایسه کوچک برای نشان دادن اهمیت پیروزی 2-1 آلومینیوم اراک مقابل قهرمان چهارساله لیگ و نایب قهرمان آسیا کفایت کند.

پرسپولیسی ها در چند وقت اخیر مدام از خالی بود دست یحیی حرف زده اند ولی مگر دست رسول خطیبی پُر بود؟ دست ابراهیم صادقی مقابل استقلال چطور؟ مهره ها قابل قیاس نیستند حتی اگر بازیکنان کلیدی مصدوم و محروم باشند.

بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس گاهی لازم است دور از هیاهو و تحسین های اغراق آمیز شبکه های اجتماعی به کیفیت خودشان نگاه کنند و بپرسند واقعاً شایستگی پوشیدن این پیراهن را دارم؟ عدد و رقم قراردادی که دریافت می کنم چطور؟ پرسپولیس در اراک با گل کمال کامیابی نیا پیش افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم اراک ترمز پرسپولیس را کشید

آلومینیوم اراک ترمز پرسپولیس را کشید