مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-25پزشكي

همه چیز درباره مراقبت های قبل و حین بارداری


مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اهمیت مراقبت زود هنگام و منظم بارداری، گفت: توصیه می شود اولین مراقبت در هفته های 6 تا 10 بارداری دریافت شود؛ - ایسنا/خوزستان مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اهمیت مراقبت زود هنگام و منظم بارداری، گفت: توصیه می شود اولین مراقبت در هفته های 6 تا 10 بارداری دریافت شود؛ مراقبت زودهنگام و به موقع شانس داشتن حاملگی ایمن و نوزاد سالم را افزایش می دهد.

مژگان قاسمی در نشست خبری که امروز (6 بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراقبت و مشاوره پیش از بارداری اظهار کرد: زمانی که تصمیم به بارداری گرفته می شود باید برای دریافت مراقبت و انجام مشاوره به واحد سلامت مراجعه و پرونده تشکیل شود تا وضعیت بارداری های قبلی، سوابق بیماری، داروهای مصرفی، نحوه تغذیه و سبک زندگی بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین دیگر ارگان های بدن از جمله قلب، ریه، تیرویید و پستان معاینه می شود.

واکسن هایی که تاکنون دریافت شده نیز بررسی و واکسن های مورد نیاز تجویز خواهد شد.

قاسمی بیان کرد: همچنین آزمایش های اولیه و در صورت نیاز برای بررسی های تخصصی بیشتر به پزشک مربوطه ارجاع می شوند تا از سلامت جسمانی و روانی قبل از بارداری در بهترین وضعیت سلامت اطمینان حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره مراقبت های قبل و حین بارداری

همه چیز درباره مراقبت های قبل و حین بارداری