مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-25سياسي

دادگاه بخش درح، اولین دادگاه تمام الکترونیک و بدون پرونده قضایی فیزیکی کشور


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دادگاه عمومی بخش مرزی درح شهرستان سربیشه، اولین دادگاه تمام الکترونیک قضایی کشور است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دادگاه عمومی بخش مرزی درح شهرستان سربیشه، اولین دادگاه تمام الکترونیک قضایی کشور است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز دوشنبه 6 بهمن در بازدید از این دادگاه گفت: دادگاه قضایی درح وجود اینکه هنوز مدت زیادی از تاسیس آن نگذشته است، اما در نوع خود جزو دادگاه های نمونه کشور به لحاظ دادرسی صددرصدی الکترونیک به پرونده های قضایی است و در این دادگاه هیچ پرونده فیزیکی وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه الکترونیکی کردن پرونده های قضایی از سیاست های قوه قضاییه است امیدواریم با ایجاد زیرساخت های بیشتر در خراسان جنوبی، این روند افزایش یابد و در سایر حوزه های قضایی استان نیز دادرسی الکترونیکی که همان دادرسی هوشمند است، اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی کاهش بسیاری از هزینه ها، تسریع در روند رسیدگی و همچنین نظارت بیشتر بر پرونده ها را از مزایای دادرسی الکترونیک دانست.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی، در این بازدید ضمن حضور در شعب و گفت وگو با قضات و کارکنان از نزدیک در جریان رسیدگی قضایی به پرونده های مطروحه قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را از نزدیک بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه بخش درح، اولین دادگاه تمام الکترونیک و بدون پرونده قضایی فیزیکی کشور

دادگاه بخش درح، اولین دادگاه تمام الکترونیک و بدون پرونده قضایی فیزیکی کشور