مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-25سياسي

زمینه صادرات صنایع دستی استان سمنان فراهم می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: صنایع دستی این استان در قالب بسته های مناسب و برندسازی شده به دست مشتریان می رسد و در آینده نیز زمینه صادرات صنایع دستی استان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی جمال بعدازظهر امروز در آیین تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اداره کل پُست استان سمنان که در سالن جلسات اداره کل پُست استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت اداره کل پست استان سمنان، صنایع دستی استان در قالب بسته های مناسب و برندسازی شده به دست مشتریان می رسد و در آینده نیز زمینه صادرات صنایع دستی استان فراهم می شود.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه را حمایت از هنرمندان صنایع دستی و فراهم کردن زمینه ارسال صنایع دستی استان به تمامی نقاط کشور با حذف واسطه ها عنوان کرد.

حمایت هنرمندان با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال حمیدرضا آقاجانی، سرپرست اداره کل پست استان سمنان نیز در این آیین گفت: همکاری در حمایت از هنرمندان با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال و تحول کسب وکارهای خانگی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه به محصولات معرفی شده توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرویس پیشتاز با تخفیف 30 درصدی نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه صادرات صنایع دستی استان سمنان فراهم می شود

زمینه صادرات صنایع دستی استان سمنان فراهم می شود