مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-25سياسي

جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می شود


مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هم زمان با سالروز میلاد پر خیروبرکت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر، - حجت الاسلام محسن آمره در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: جشنواره برای مادر، به مناسبت سالروز ولادت پر خیروبرکت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر به صورت ملی و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره عنوان کرد: بخش اول این جشنواره، در راستای معرفت افزایی شیعیان و محبان اهل بیت(ع) نسبت به حضرت فاطمه زهرا(س) است و در این محور مسابقه کتاب خوانی در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی به ترتیب از کتاب های فاطمه و فاطمه با موضوع شباهت های حضرت معصومه(س)با حضرت زهرا(س)، مهربانو شامل روایتی از روزهای مهم زندگانی حضرت زهرا(س) و محبوبه عرش برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت پویش برای مادر را محور دیگر این جشنواره عنوان کرد و گفت: در این محور، شرکت کنندگان باید خدمتی به مادران خود ارائه دهند و محتوایی شامل فیلم، عکس و نوشته در این راستا تهیه و برای ما ارسال کنند.

وی افزود: این خدمت ها شامل خدمتی برای مادرم، جشن و تزیین منزل برای مادرم، هدیه ای برای مادرم، نامه ای برای مادرم، مهرورزی برای مادرم، دعایی برای مادرم، تکریم مادران سالمند، تکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می شود

جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می شود