مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-25اجتماعي

قصه تکراری تنبیه فیزیکی دانش آموزان این بار در قزوین


تنبیه دانش آموزان مسئله ای است که طی چند سال گذشته در استان قزوین اتفاق افتاده است و چندین معلم در این خصوص مواخذه شده اند اما این برخوردها همچنان ادامه دارد، - آثار کبودی بر روی بازو و پای دانش آموز به قدری زیاد است که دیدن آن احساس درد را منتقل می کند، کبودی که براثر ضربات ایجاد شده است اما مسئولان آموزش وپرورش آن را دلیل حساسیت پوستی اعلام می کنند و در نهایت با اظهار تأسف رفتار معلم را به دلیل نظام مند نبودن شیوه جذب برخی معلمان می دانند.

برخورد جزیی است و چرا به دنبال بزرگ کردن ماجرا هستید؛ بدن آن پسربچه حساس است و حتی با خوردن انگشت به بدن آن پسربچه جای کبودی می ماند، ماجرا حل شده و خانواده رضایت داده اند شما دیگر دنبال چه هستید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ این ها کلمات و واکنش جعفر سپهریان، رییس آموزش وپرورش منطقه طارم سفلی به خبر تنبیه دانش آموزی است که توسط معلمی در روستای ماهین دهستان چوقور از توابع قزوین انجام شده است.

تنبیهی که به گفته سپهریان از روی دلسوزی معلم است و کودک به علت درس نخواندن مورد مؤاخذه معلمش قرار گرفته و تنبیه کوچکی اتفاق افتاده است، اگرچه سپهری تأکید می کند که قصد ندارد از معلم دفاع کند اما معتقد است زمانی که معلم گل و شیرینی برای خانواده دانش آموز برده و پدر و مادرش رضایت داده اند دیگر پیگیری رسانه چه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه تکراری تنبیه فیزیکی دانش آموزان این بار در قزوین

قصه تکراری تنبیه فیزیکی دانش آموزان این بار در قزوین