مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-25اقتصادي

جذب 10 هزار نیروی کار برای طرح 28 مخزن نفتی خوزستان


در حال حاضر شش موسسه کاریابی در اهواز فعال هستند که جذب بخشی از نیروهای طرح 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در شهرستان اهواز و از طریق این موسسات کاریابی انجام می شود.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اجرای طرح 28 مخزن نفتی در استان، از جذب 10 هزار نیروی جویای کار در این طرح از طریق موسسات کاریابی خبر داد.

ارسلان غمگین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست هایی با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و تیم اجرایی طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب در قالب طرح 28 مخزن برگزار شد و در این راستا، جذب 10 هزار نیروی کار مورد نیاز این بخش به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان سپرده شده است و این اداره کل نیز این کار را به موسسات کاریابی واگذار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دولت بیش از 15 سال پیش تصمیم گرفت در راستای کاهش تصدی گری، بخشی از وظایف را به کانون های کاریابی واگذار کند، افزود: در حال حاضر شش موسسه کاریابی در اهواز فعال هستند که جذب بخشی از نیروهای طرح 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در شهرستان اهواز و از طریق این موسسات کاریابی انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ارجاع جذب نیروی شرکت ها به موسسات کاریابی یکی از حمایت های خوب از این مراکز است، گفت: اسامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 10 هزار نیروی کار برای طرح 28 مخزن نفتی خوزستان

جذب 10 هزار نیروی کار برای طرح 28 مخزن نفتی خوزستان