مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-25سياسي

بازگشت 3 هزار و500 متر مربع اراضی به بیت المال در شهرستان بویراحمد


معاون حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای 3 فقره دادنامه ی قطعی و برگشت 3 هزار و500 متر مربع اراضی بازگشت داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امروز با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و با حضور میدانی و نظارت معاون حقوق عامه دادستان، آزاد سازی این عرصه ها از دست سودجویان در شهرستان بویراحمد، اجرا شد.

عبدالحسین تمدن معاون حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان که در این قلع و قمع حضور داشت ، اظهار کرد: امروز با همکاری نیروی انتظامی، در ادامه مرحله چهارم رفع تجاوز از اراضی ملی و در اجرای 3 فقره دادنامه قطعی صادره از محاکم حقوقی شهرستان بویراحمد،اجراء شد.

تمدن افزود: مأموران اداره منابع طبیعی ضمن رفع تصرف از عرصه ای به مساحت قریب 3 هزار و 500 مترمربع و اعاده آن به بیت المال، درختان غرس شده را نیز قلع و قمع کردند.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان در ادامه گفت: اداره منابع طبیعی به عنوان متولی حفاظت از جنگل ها و مراتع، می بایست با رصد مستمر و مداوم این منابع، از طریق اعزام اکیپ های گشت تخصصی، ایجاد پایگاه های ثابت، فعال نمودن بیش از پیش جنگلبانان مناطق، استفاده از ظرفیت همیاران طبیعت و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها، از تخریب و تصرف غیرمجاز آنها پیشگیری کرده، و ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 3 هزار و500 متر مربع اراضی به بیت المال در شهرستان بویراحمد

بازگشت 3 هزار و500 متر مربع اراضی به بیت المال در شهرستان بویراحمد