مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-25سياسي

ایجاد دانشکده فوریت های پزشکی متمرکز در زرندیه در دستور کار است


مهارت آموزی ویژه برای کارشناسان اورژانس در حوزه امدادی و بهره گیری از تجهیزات ضرورت دارد که بر این اساس ایجاد دانشکده فوریت های پزشکی متمرکز در زرندیه در دستور کار است تا بتوان با استفاده از ظرفیت اساتید مجرب در حوزه .

- ایسنا/مرکزی رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: مهارت آموزی ویژه برای کارشناسان اورژانس در حوزه امدادی و بهره گیری از تجهیزات ضرورت دارد که بر این اساس ایجاد دانشکده فوریت های پزشکی متمرکز در زرندیه در دستور کار است تا بتوان با استفاده از ظرفیت اساتید مجرب در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی خدمات آموزشی کیفی را ارائه داد.

دکتر مهدی مصری دوشنبه 6 بهن ماه در آیین افتتاحیه پایگاه اورژانس جاده ای خیرساز برکت شهدای شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه که با حضور رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی انجام شد گفت: پایگاه های اورژانس از خدمات مورد نیاز در حوزه سلامت کشور هستند و در ساوه و زرندیه نیز تقویت و تجهیز پایگاه های اورژانس با توجه به حوادث متعدد رانندگی در جاده ها ضروری است و گامی مهم در راستای افزایش کیفیت خدمات به مردم محسوب می شود.

وی بیان کرد: با افتتاح پایگاه جاده ای شهر زاویه هم اکنون 6 پایگاه جاده ای اورژانس در شهرستان های ساوه و زرندیه فعالیت دارند و ایجاد یک پایگاه دیگر در کنارگذر ساوه به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دانشکده فوریت های پزشکی متمرکز در زرندیه در دستور کار است

ایجاد دانشکده فوریت های پزشکی متمرکز در زرندیه در دستور کار است