مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-25سياسي

آغاز به کار درمانگاه کووید 19 در کیش


با تکمیل روند ساخت و تجهیز درمانگاه کووید 19 در کیش، این درمانگاه ارائه خدمات به مراجعان را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخدمات ارائه می کند.

رضانیا با اشاره به اینکه این درمانگاه در مجاورت مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی در منطقه سفین واقع شده افزود: مراقبان سلامت مستقر در درمانگاه مراجعان را از نظر علایم کووید معاینه می کنند و پس از ثبت اطلاعات، در صورت نیاز به پزشک ارجاع می شوند تا با تشخیص پزشک نمونه گیری درواحد مربوطه انجام شود.

رییس مرکز توسعه سلامت گفت: در این درمانگاه پزشک، کارشناس آزمایشگاه، مراقب سلامت و کارشناس مبارزه با بیماریها کلیه امور مربوط به کووید 19شامل معاینه، تهیه لیست نمونه گیری و نوبت دهی، ارجاع بیماران جهت انجام نمونه گیری، ثبت اطلاعات مرتبط توسط مراقبان، جواب دهی آزمایشات، نمونه گیری و صدور گواهی آزمایش انجام می شود.

رضانیا در مورد ساعات فعالیت این درمانگاه نیز افزود: کارکنان این مجموعه همه روزه در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر آماده ارائه خدمات هستند.

رضانیا با بیان اینکه بخش خصوصی توان و ظرفیت بالایی برای پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان دارد، از کمک های سازمان منطقه آزاد و دکتر مظفری به جهت حمایت های بی دریغ، به ویژه در دوران همه گیری معطوف شده است و همه همدلانه می کوشند تا کیش زیبا و کشور از این بحران خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار درمانگاه کووید 19 در کیش

آغاز به کار درمانگاه کووید 19 در کیش