مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-25ورزشي

یحیی گل محمدی به مهدی شیری اعتماد کرد، به محمد انصاری نه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به مصدومیت و محرومیت کنعانی زادگان و همین طور آسیب دیدگی سیدجلال حسینی (کاپیتان سرخ ها پیش از عظیمت پرسپولیس به اراک در گفتگویی که با حمید مطهری داشت به او تاکید کرد مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد)، - یحیی گل محمدی به مهدی شیری اعتماد کرد، به محمد انصاری نه! یحیی گل محمدی باز هم به محمد انصاری بازی نداد تا این بازیکن در روزی که پرسپولیس کمبود مدافع دارد، روی نیمکت بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به مصدومیت و محرومیت کنعانی زادگان و همین طور آسیب دیدگی سیدجلال حسینی (کاپیتان سرخ ها پیش از عظیمت پرسپولیس به اراک در گفتگویی که با حمید مطهری داشت به او تاکید کرد مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد)، پیش بینی می شد احسان حسینی و سید جلال حسینی راهی میدان شوند و به عنوان دو مدافع مرکزی مقابل آلومینیوم بازی کنند، اما با اعلام ترکیب پرسپولیس مشخص شد احسان حسینی در ترکیب حضور دارد و کادر فنی پرسپولیس به سید جلال حسینی استراحت داده، اما در اقدامی عجیب مهدی شیری در پست غیرتخصصی دفاع میانی به بازی گرفته شده است.

اتفاقی که نشان می دهد در روزی که پرسپولیس مدافعان میانی اش را هم در اختیار ندارد، یحیی گل محمدی به محمد انصاری که سال ها در پرسپولیس در دفاع مرکزی بازی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی گل محمدی به مهدی شیری اعتماد کرد، به محمد انصاری نه!

یحیی گل محمدی به مهدی شیری اعتماد کرد، به محمد انصاری نه!