مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-25سياسي

مؤسسات قرآنی باید مفاهیم قرآنی را وارد زندگی روزمره مردم کنند


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ما باید بتوانیم ارتباط با قرآن و مفاهیم قرآنی را وارد خانه های مردم کنیم و در این صورت است که کارآمد عمل کرده ایم.

- حجت الاسلام محمدجواد زهرایی در دیدار با مدیران مؤسسات قرآنی استان قزوین اظهار کرد: مؤسسات قرآنی زیادی بنا به حس وظیفه و به منظور تربیت قاریان و حافظان قرآنی در استان فعالیت می کنند ولی همه ما باید به یک مفهوم و تعریف جامع برسیم که جایگاه مؤسسات قرآنی در نظام فرهنگی کشور ما کجا است و چه بار فرهنگی ای را باید به دوش بکشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: این امر مسئله ای است که پیش ازاین به آن پرداخته نشده است، پیش ازاین هر فرد علاقه مندی که قابلیت های فرهنگی و آموزشی برای برپایی مؤسسات قرآنی را داشته به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و برای راحت تر اداره کردن امور مؤسسه خود ذیل سازمان مجوز کسب کرده و بنا به سلیقه خود کلاس های آموزشی را ترتیب داده است.

وی اذعان کرد: امروز برای اینکه بتوانیم امور قرآنی و مفاهیم قرآنی را اثربخش کنیم باید نوع اقدام خود را در یک چهارچوب تعیین شده متناسب با نیازهای روزآمد تغییر شکل دهیم.

زهرایی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ، بیانیه ای برای یک تمدن سازی عظیم است و ما باید بررسی کنیم که جایگاه فرهنگی مؤسسات قرآنی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسات قرآنی باید مفاهیم قرآنی را وارد زندگی روزمره مردم کنند

مؤسسات قرآنی باید مفاهیم قرآنی را وارد زندگی روزمره مردم کنند