مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-25فرهنگي

گریزی از آنلاین بودن جشنواره ها نیست/ جلساتی که در حد ورکشاپ بود


سیدوحید حسینی نامی دبیر نشست نقد و بررسی های ایسفا در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران عنوان کرد که برخی جلسات این جشنواره در حد یک ورکشاپ بود.

- سیدوحید حسینی نامی دبیر نشست نقد و بررسی های ایسفا در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این نشست ها گفت: انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) هر ساله مجری برگزاری جلسات نقد و بررسی جشنواره فیلم کوتاه تهران است امسال هم طبق سنت هر ساله این اتفاق رخ داد اما تفاوتی در شکل برگزاری وجود داشت که این موضوع ناشی از شرایط موجود است، این جلسات به صورت آنلاین برگزار شد و برای آن پخش زنده داشتیم.

وی افزود: به نظرم تلاش زیادی برای این بخش شد چون سعی کردیم از منتقدان برجسته و سینماگران صاحب نام سینمای کوتاه از هر سه نسل دعوت کنیم.

من فکر می کنم همین شکل برگزاری باعث شد ما به سمتی برویم که بحث ها کاربردی شود اینچنین نبود که ما خیلی بخواهیم فیلم را تحلیل کنیم چون نه وقت آن بود نه مکان درستی برای این موضوع بود.

ضمن اینکه رسانه های مکتوب در مناسبت های دیگر این کار را انجام می دهند.

حسینی نامی اظهار کرد: از آنجایی که در این رویداد اغلب آثار اولین نمایش شان را تجربه می کردند، سعی کردیم بحث هایی را پیش بکشیم که مخاطبان علاقه مند به سینمای کوتاه از هر نقطه ای بتوانند از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریزی از آنلاین بودن جشنواره ها نیست/ جلساتی که در حد ورکشاپ بود

گریزی از آنلاین بودن جشنواره ها نیست/ جلساتی که در حد ورکشاپ بود