مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-25حوادث

حریق اتوبوس کرمان_اصفهان خسارت جانی نداشت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه حریق اتوبوس مسافربری کرمان-اصفهان، گفت: خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت و 18 مسافر آن، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه حریق اتوبوس مسافربری کرمان-اصفهان، گفت: خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت و 18 مسافر آن، با اتوبوس جایگزین راهی مقصد شدند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع حادثه حریق اتوبوس مسافربری کرمان-اصفهان، اظهار کرد: این حادثه صبح امروز (دوشنبه_6 بهمن ماه) در محور نایین-اردکان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری ترابر بیتا (تعاونی شماره 15 کرمان) بوده است، گفت: این اتوبوس با 18 نفر مسافر از کرمان به مقصد تهران در حال حرکت بوده که دچار حادثه حریق می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت، افزود: مسافران این اتوبوس، با اتوبوس جایگزین به مقصد منتقل شدند.

وی همچنین از حادثه واژگونی تانکر حاوی بنزین در اتوبان آزادگان ساعت 9 صبح امروز خبر داد و گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه، تیم های امداد و آتش نشانی جهت کنترل ایمنی و پیشگیری از حریق در محل اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق اتوبوس کرمان_اصفهان خسارت جانی نداشت

حریق اتوبوس کرمان_اصفهان خسارت جانی نداشت