مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-25فرهنگي

نکوداشت پورحسینی و جلیلوند در جشنواره فیلم فجر


نکوداشت دو هنرمند فقید سینمای ایران، پرویز پورحسینی بازیگر و چنگیز جلیلوند صداپیشه و بازیگر که امسال به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفتند، - نکوداشت دو هنرمند فقید سینمای ایران، پرویز پورحسینی بازیگر و چنگیز جلیلوند صداپیشه و بازیگر که امسال به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفتند، در مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در سالی که گذشت تعدادی از اهالی شاخص فرهنگ و هنر ایران زمین به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از بین ما رفتند و جامعه هنر و سینما و مخاطبان و دوستدارانشان را تنها گذاشتند.

بنا بر این گزارش، امسال برای احترام به جایگاه دو هنرمند پیشکسوت سینمای ایران، مراسم نکوداشت دو هنرمند فقید سینمای ایران، پرویز پورحسینی بازیگر و چنگیز جلیلوند صداپیشه و بازیگر که امسال به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از میان ما رفتند، در مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد.

پرویز پورحسینی در مرداد 1320 در تهران متولد شد و دانش آموخته دانشکده هنرهای زیبای تهران است.

علاقمندان به سینما و تلویزیون او را با نقش های متفاوت از پیشکار شازده قجری در فیلم طلسم و کامران میرزای کمال الملک ، متین السلطنه در هزاردستان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت پورحسینی و جلیلوند در جشنواره فیلم فجر

نکوداشت پورحسینی و جلیلوند در جشنواره فیلم فجر