مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-25سياسي

روضه خوانی حاج منصور برای مداحان+فیلم


حاج منصور ارضی در بخشی ششمین نشست صمیمی جمعی از ستایش گران جوان آستان اهل بیت(ع)، برای مداحان به روضه خوانی برای شهادت حضرت زهرا(س) پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ششمین نشست صمیمی جمعی از ستایش گران جوان آستان اهل بیت(ع) در مجموعه سرچشمه تهران با حضور جمعی از ستایشگران به همت جامعه ایمانی مشعر با حضور حاج منصور ارضی، احمد واعظی رییس کانون مداحان، رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر برگزار شد.

حاج منصور ارضی در بخشی از این نشست برای مداحان جوان به روضه خوانی پرداخت.

او ابتدا شعری برای حضرت زینب(س) خواند که متن آن به شرح زیر است: من دختر امیر کائناتم دردانه سفینه النجاتم من گرمی کاشانه حسینم شیرین زبان خانه حسینم پرورده تطهیر و کوثرم من در کودکی زهرای دیگرم من سپس به روضه خوانی برای ایام شهادت حضرت زهرا(س) خواند که متن شعر آن به شرح زیر است: بی فاطمه نان شب این خانه، درد است کاشانه ام بی فاطمه بدجور سرد است زهرای من، بی گریه یک شب هم نیاسود ای روزگار پست، حق حیدر این بود؟! مظلوم هستم، داغِ بی اندازه دارم هر جای یثرب روضه هایی تازه دارم دیوار خانه زخمی و در هم شکسته یک دشت لاله بر روی بستر نشسته چشمم همین که بر نوک مسمار افتاد خوردم زمین و زانویم از کار افتاد با گریه می بویم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه خوانی حاج منصور برای مداحان+فیلم

روضه خوانی حاج منصور برای مداحان+فیلم