مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-25فرهنگي

سرنوشت ممیزی های «شیشلیک» و «قاتل و وحشی» چه می شود؟


معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: تعامل میان تهیه کنندگان و سازندگان آثار با معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان بسیار خوب است و همه تلاش می کنیم تا نظرات اصلاحی به درستی انجام پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، این روزها 2 فیلم سینمایی شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان و قاتل و وحشی در میان آثار ارائه شده به جشنواره کمی خبرسازتر از دیگر آثار هستند.

این که بارها برای اصلاحات و جلب نظر اعضای شورای پروانه نمایش ، ارائه شدند امر غیرطبیعی ای نیست.

سالهای گذشته هم با این موارد مواجه بودیم اما نکته حایز اهمیت که سعید رجبی فروتن معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی هم در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس به آن اشاره داشت و در این باره گفت: تعامل میان تهیه کنندگان و سازندگان آثار با معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان بسیار خوب است و همه تلاش می کنیم تا نظرات اصلاحی به درستی انجام پذیرد این مهم در تمام دوره ها با توجه به سابقه حضورم در وزارت ارشاد بوده است و همیشه به این مهم توجه شده است که بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم.

وی به این پرسش که بالاخره این دو فیلم پروانه نمایش دریافت کردند یا خیر پاسخ صریحی نداد و پاسخ را موکول به فردا و اعلام اسامی فیلم های جشنواره سی و نهم فیلم فجر توسط محمد مهدی طباطبایی نژاد دبیر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت ممیزی های «شیشلیک» و «قاتل و وحشی» چه می شود؟

سرنوشت ممیزی های «شیشلیک» و «قاتل و وحشی» چه می شود؟