مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-25سياسي

کلیه مزایده ها زیر نظر ذره بین دادگستری


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ایلام گفت: کلیه مزایده های مشکوک و مورد اعتراض، در اسرع وقت بررسی شده و در صورت احراز تخلف، به صورت قاطع با متخلفین برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، پیرو تشکیل کارگروه های هفت گانه اجرای سند تحول قضایی، اولین جلسه کارگروه تخصصی نظارت بر حسن اجرای قوانین به ریاست سید رضا حسینی و با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری ایلام برگزار شد.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ایلام با اشاره به اهمیت و جایگاه خاص دادستانی و سازمان بازرسی کل کشور در نظارت بر اجرای دقیق قوانین در کشور، به بیان وظایف و تکالیف این دو نهاد دستگاه قضایی پرداخت و تصریح کرد: نظارت این نهادها باید مستمر، نظام مند و هدفمند باشند.

رییس کارگروه نظارت بر حسن اجرای قوانین دادگستری استان با اعلام تشکیل کمیته های فرعی و تخصصی در حوزه کاری این کارگروه با موضوعات ویژه نظارت بر قوانین و نظارت بر حسن جریان امور، تاکید کرد: مسائل و موارد مهم و حساس قضایی استان بنا بر اولویت در این کمیته ها مطرح شده و پس از بحث و بررسی تصمیمات مورد نیاز اتخاذ می شود.

حسینی با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری مزایده ها در استان و لزوم توجه جدی بر نظارت در اجرای تشریفات قانونی و حسن انجام کلیه مزایده ها، از تشکیل کمیته فرعی مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه مزایده ها زیر نظر ذره بین دادگستری

کلیه مزایده ها زیر نظر ذره بین دادگستری