مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-25سياسي

توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و افغانستان با محور کتاب و کتابخانه


در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور افغانستان با مهدی رمضانی زمینه های همکاری سفارت ایران در کابل و نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد بررسی قرارگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهادر امینیان، سفیر ایران در افغانستان با مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی دیدار کرد.

در این دیدار مهدی رمضانی به معرفی نهاد کتابخانه های عمومی کشور پرداخت و گفت: نهاد متولی اداره بیش از 3500 کتابخانه عمومی در سراسر کشور است؛ از کتابخانه های مرکزی در مراکز استان ها تا کتابخانه هایی در روستاها که در این کتابخانه های عمومی 7500 کتابدار مشغول ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه مخاطبان خود هستند.

وی با معرفی فعالیت های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در کنار مدیریت کتابخانه های عمومی، با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و ترویجی در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات و همچنین در جهت ترویج کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در کشور فعالیت می کند.

رمضانی به بازطراحی فضاهای کتابخانه ای که اخیراً مورد توجه ویژه نهاد قرار گرفته است، اشاره کرد و توضیح داد: بررسی پلان کتابخانه ها، فضاسازی، تقسیم کاربری فضاها و بخش بندی قسمت های مختلف ساختمان کتابخانه ها بر اساس استانداردها و با تأکید استفاده ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و افغانستان با محور کتاب و کتابخانه

توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و افغانستان با محور کتاب و کتابخانه