مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-25اجتماعي

اجرای هشت طرح در قالب طرح رزمایش همدلی


مدیر کل اوقاف استان تهران اظهار کرد : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه با تغییراتی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف استان تهران در گزارشی به ارائه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران از ابتدای سال تا کنون پرداخت و اظهار کرد : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه با تغییراتی همراه بوده است ما این برنامه ها را در هشت طرح اجرا کردیم که از جمله این طرح ها مصادف با ایام آغازین سال 1399 بود که طرح آستان مهربانی برگزار شد.

در این طرح 18 هزار و 58 سبد مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شد پس از آن طرح تبرکات مهدوی را داشتیم که در حدود6397 بسته حمایتی در قالب سبدهای ارزاق و اقلام بهداشتی توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: طرح بعدی طرح ضیافت همدلی بود که این طرح در ماه مبارک رمضان اجرا شد و 19 هزار و 643 سبد حمایتی توزیع شد طرح تبرکات علوی یکی دیگر از طرح های ما از ابتدای سال تاکنون بوده است در این طرح 3252 سبد حمایتی توزیع شده است هر ساله طرح شمیم حسینی در دهه اول محرم برگزار می شد اما امسال این طرح در قالب بسته های حمایتی توزیع شد که در حدود 46 هزار و 923 سبد حمایتی در دهه اول محرم توزیع شد همزمان با اربعین حسینی نیز 13 هزار و 250 سبد حمایتی شامل سبد ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هشت طرح در قالب طرح رزمایش همدلی

اجرای هشت طرح در قالب طرح رزمایش همدلی