مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-25بين الملل

آیا اسراییل در باتلاق واکسن های «فایزر» گرفتار شده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، برای اولین بار از زمان شیوع ویروس کرونا شمار مرگ های این بیماری دیروز یکشنبه به 57 نفر رسید تا آمار تلفات این بیماری طی 24 روز ژانویه از هزار نفر گذشته و به 1055 نفر برسد.

- آیا اسراییل در باتلاق واکسن های فایزر گرفتار شده است؟ رسانه های رژیم صهیونیستی در گزارشی که امروز دوشنبه منتشر شد، اعتراف کردند شرایط شیوع و تلفات بیماری کرونا بعد از آغاز واکسیناسیون به شدت بدتر از گذشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، برای اولین بار از زمان شیوع ویروس کرونا شمار مرگ های این بیماری دیروز یکشنبه به 57 نفر رسید تا آمار تلفات این بیماری طی 24 روز ژانویه از هزار نفر گذشته و به 1055 نفر برسد.

این روزنامه همچنین فاش کرد برای پایین نگه داشتن شمار مبتلایان از دو روز پیش دستور عدم اعلام سریع نتایج آزمایشات انجام شده، صادر شده است.

یسراییل هیوم دیگر روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی هم با اشاره به عبور شمار تلفات ویروس کرونا در ماه ژانویه از هزار نفر به هویت شماری از قربانیان جدید کرونا پرداخت.

این روزنامه عبری زبان در یادداشتی به قلم یکی از پزشکان هم نوشت باید اعتراف کرد فعلا تنها راه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ماسک است و مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اسراییل در باتلاق واکسن های «فایزر» گرفتار شده است؟

آیا اسراییل در باتلاق واکسن های «فایزر» گرفتار شده است؟