مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-25اجتماعي

کوچ اجباری پرنده های خیابان تهران به بوستان طبیعت کرج


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از جمع آوری پرنده فروشی های خیابان «تهران» خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از جمع آوری پرنده فروشی های خیابان تهران خبر داد.

احمد خیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر جمع آوری واحدهای صنفی پرنده فروشی خیابان تهران اظهار کرد: برای تحقق این امر جلسه ای با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، اداره حفاظت محیط زیست، اتاق اصناف و مدیران شهرداری کرج برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مشاغل ناسازگار آن دسته از مشاغلی محسوب می شوند که در کالبد اجتماعی شهر نابسامانی ایجاد می کنند و به سلامت جسم، روح و روان شهروندان آسیب می رسانند، گفت: به همین منظور ساماندهی مشاغل ناسازگار با محیط شهر از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل در شهرک های صنفی، گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از بروز بیماری های مشترک حیوان و انسان، انتقال پرنده فروشی ها در دستور کار قرار گرفت.

خیری با اشاره به حمایت اعضای شورای شهر و بررسی و مطالعات اجرایی و همچنین مذاکرات صورت گرفته با کارشناسان بهداشت و دامپزشکی پرنده فروشان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ اجباری پرنده های خیابان تهران به بوستان طبیعت کرج

کوچ اجباری پرنده های خیابان تهران به بوستان طبیعت کرج