مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-25سياسي

تغییر کاربری اراضی صنایع حوضچه ای در شهرکرد امکان پذیر نیست


تغییر کاربری اراضی صنایع حوضچه ای از طریق کمیسیون ماده پنج امکان پذیر نیست و اگر تغییری بخواهد صورت گیرد فقط از طریق طرح تفصیلی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رییسی امروز در سیصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به کاربری اراضی صنایع حوضچه ای گفت: تغییر کاربری اراضی صنایع حوضچه ای از طریق کمیسیون ماده پنج امکان پذیر نیست و اگر تغییری بخواهد صورت گیرد از طریق طرح تفصیلی است.

وی افزود: کاربری این پهنه کارگاهی است اما باید از طریق کمیسیون ماده پنج سطح اشغال در رابطه با قطعه های کمتر از 200 متر پیگیری و اضافه گردد و بحث فضا جهت پارکینگ در واحدها نیز دیده شود.

وی با بیان اینکه کاربری این اراضی از ابتدا به صورت کارگاهی بوده است، بیان کرد: در راستای تغییر کاربری این اراضی از کارگاهی به مسکونی شورای شهر تلاش ها و پیگیری های بسیاری انجام داد اما نتیجه ای در بر نداشت، لذا هیچ گونه تغییر کاربری در این اراضی امکان پذیر نمی باشد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مدیران شهری در ساخت و سازها باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند، بیان کرد: با توجه به اینکه این اراضی در ورودی شهر قرار دارند، بنابراین می طلبد بدنه و معماری واحدها یک شکل و با یک نما دیده شود که در این خصوص معاونت شهرسازی و معماری شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی صنایع حوضچه ای در شهرکرد امکان پذیر نیست

تغییر کاربری اراضی صنایع حوضچه ای در شهرکرد امکان پذیر نیست