مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-25سياسي

بشیری: مسئولین بورس نگذارند بیش از این به مردم ضرر وارد شود


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط نابسامان بازار سرمایه اظهار کرد: مسئولین بورس نگذارند بیش از این به مردم ضرر وارد شود، - یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط نابسامان بازار سرمایه اظهار کرد: مسئولین بورس نگذارند بیش از این به مردم ضرر وارد شود، برخی با وجود اینکه وضعیت مالی خوبی هم نداشتند در این بازار سرمایه گذاری کردند و دچار ضرر و زیان هایی شدند.

فرهاد بشیری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت بازار سرمایه گفت: برخی از مسئولین از مردم برای سرمایه گذاری در بورس دعوت کردند و به قولی افراد را برای سرمایه گذاری در این بازار تشویق کردند، این درحالی است که امروز شاهد کاهش ارزش سرمایه سهامداران هستیم که موجب مشکلاتی برای افراد شده است.

وی افرود: زمانی که مسئولین بورس از مردم برای سرمایه گذاری دعوت می کردند باید به نتیجه این سرمایه گذاری ها، ابعاد و شرایط بازار سرمایه بیشتر توجه می کردند و برای شرایط کنونی راهکارهایی را در نظر می گرفتند، اما متاسفانه تدابیر لازم در نظر نبوده است که امروز با این شرایط مواجه هستیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس لازم است مسئولین مربوطه سریعا تدابیر لازم را در نظر بگیرند چرا که نمی توان با سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: مسئولین بورس نگذارند بیش از این به مردم ضرر وارد شود

بشیری: مسئولین بورس نگذارند بیش از این به مردم ضرر وارد شود