مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-25سياسي

غربالگری تلفنی 10هزار شهروند قمی درطرح شهید سلیمانی


فرمانده عملیاتی طرح شهید سلیمانی قم با بیان اینکه بیش از ده هزار نفر درطرح شهید سلیمانی به صورت تلفنی غربالگری شدند گفت: سه هزار و 215 نفر نیز به صورت حضوری غربالگری و شناسایی شدند.

- امیر جعفری در گفتگو با مبتلا و به پایگاه سلامت مراجعه می کردند آنها را در خرید مایحتاج زندگی و حمایت های مالی و رساندن وعده هایی غذایی افراد و خانواده های درگیر کرونا را حمایت می کردند، ادامه داد: تیم های مراقبتی در طرح شهید سلیمانی هم که شامل 746 نفر بودند با برقراری تماس با افراد و خانواده های آنها یا به صورت حضوری به انجام غربالگری افرادی که درگیر کرونا می شدند خدمت رسانی می کردند.

جعفری با بیان اینکه در ابتدا افراد در تیم های مختلف سازماندهی شدند و آموزش های مختلف در زمینه های حمایتی مراقبتی و نظارتی به آنها آموخته شد و برای آنها کارت شناسایی صادر شد، گفت: در طرح شهید سلیمانی در مجموع 1100 بسته معیشتی به خانواده های درگیر کرونا که نیازمند بودند، اهدا شد که 300 میلیون تومان ارزش این کمک های اهدایی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 1200 بسته بهداشتی نیز به خانواده های کرونایی نیازمند اهدا شد، افزود: 67 میلیون تومان کمک نقدی نیز شامل دارو و وسایلی که برای افراد کرونایی نیاز بوده انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری تلفنی 10هزار شهروند قمی درطرح شهید سلیمانی

غربالگری تلفنی 10هزار شهروند قمی درطرح شهید سلیمانی