مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-25سياسي

لایروبی 321 دستگاه پل در منطقه سیستان


سرپرست تیم راهداری وحدت سیستان از اجرای عملیات لایروبی 321 دستگاه پل در منطقه سیستان خبر داد.

- سرپرست تیم راهداری وحدت سیستان از اجرای عملیات لایروبی 321 دستگاه پل در شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به منظور آمادگی وقوع احتمالی سیلاب و بارندگی های زمستانه در سال جاری توسط نیروهای راهداری این تیم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رحمت الله نارویی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: راهداران این تیم تحت تاثیر شرایط آب و هوایی سیستان ناشی از توفان های پی در پی در این مدت اقدام به جمع آوری 35 هزار و 122 متر مکعب ماسه بادی از سطح مسیرهای ارتباطی و پل های این منطقه کردند.

وی روکش آسفالت حدود 17 کیلومتر از راه های ارتباطی، نصب و ترمیم 604 متر گاردریل، مونتاژ 106 مترمربع تابلو و علائم اطلاعاتی، لکه گیری پنج هزار و 601 متر مربع از محورها، نصب 2 هزار و 495 تابلو انتظامی، اخطاری، مسیرنما و چشم گربه ای را از دیگر اقدامات راهداران این تیم در 10 ماهه سالجاری عنوان کرد.

سرپرست تیم راهداری وحدت سیستان افزود: همچنین نیروهای این تیم در راستای ایمن سازی و بهسازی محورها به منظور تردد روان کاربران جاده ای و کاهش تصادفات اقدام به تسطیح و رگلاژ حدود 2 هزار کیلومتر از مسیرهای شنی و خاکی منطقه، اصلاح 915 کیلومتر شیب شیروانی، منظره آرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 321 دستگاه پل در منطقه سیستان

لایروبی 321 دستگاه پل در منطقه سیستان