مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-25اقتصادي

انباشت 550 هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی/میزان ذخیره بیش از نیاز است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ذخایر سیب در سردخانه های استان 550 هزار تن برآورد شده و این در حالی است که خرید شب عید میوه سیب 13 هزار تن پیش بینی شده که سهم استان در این میان 10 هزار تن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با انتقاد از ضعف صادرات سیب از آذربایجان غربی، با اشاره به انباشت سیب در سردخانه های استان، اظهار داشت: باید مسوولان سازمان ها و دستگاه های مربوطه نهایت تلاش خود را برای رفع این نقیصه و صادرات به کشورهای دیگر به صورت جدی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ ارز در صادرات، درآمد تولیدکنندگان و تاجران تأثیر منفی دارد، بیان کرد: موضوع سیب استان به قدری اهمیت دارد که از طریق مکاتبه با ریاست جمهوری به دنبال برطرف کردن مشکلات و هموارسازی صادرات این محصول هستیم.

وی گفت: بحث برندسازی در موضوع صادرات و ایجاد زیرساخت های صادراتی از موارد مهم در این بخش است.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، حمل ونقل را از مؤلفه ها و زیرساخت های اساسی توسعه عنوان کرد و افزود: توسعه زیرساخت های حمل ونقل به ویژه حمل ونقل هوایی در استان می تواند به رونق اقتصادی کمک قابل توجهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت 550 هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی/میزان ذخیره بیش از نیاز است

انباشت 550 هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی/میزان ذخیره بیش از نیاز است