مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-25سياسي

«آب»، «راه» و «بهداشت» عمده مشکلات روستایی قشم/ فرماندار دستور ویژه صادر کرد


دهیاران روستاهای بخش مرکزی قشم «آب»، «راه» و حوزه «بهداشت» را از عمده مشکلات روستایی برشمردند و فرماندار این شهرستان با صدور دستوری ویژه تسریع روند حل مشکلات را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، بخش مرکزی شهرستان قشم با افزون بر 105 هزار نفر جمعیت دارای 27 روستا، 26 شورای اسلامی روستایی و 24 دهیاری است.

شامگاه یکشنبه با حضور محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، علیرضا نصری فرماندار و جمعی از روسای ادارات به میزبانی بخشداری بخش مرکزی قشم نشست ویژه بررسی مشکلات دهیاران این بخش برگزار شد.

16 ​سال چشم انتظاری بی حاصل برای احداث یک خانه بهداشت طی این نشست دهیار روستای جیجیان با ابراز گلایه از وعده های بی سرانجام مسوولان مربوطه جهت احداث خانه بهداشت این روستا از سال 1383 تا کنون پیگیری موضوع از سوی شخص فرماندار را خواستار شد.

علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز بلافاصله طی تماس تلفنی با رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نسبت به پیگیری موضوع اقدام و تصریح کرد: اعتبارات لازم جهت تحقق این مطالبه مردمی انجام و کلنگ احداث خانه بهداشت این روستا در دهه فجر پیش رو به زمین زده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آب»، «راه» و «بهداشت» عمده مشکلات روستایی قشم/ فرماندار دستور ویژه صادر کرد

«آب»، «راه» و «بهداشت» عمده مشکلات روستایی قشم/ فرماندار دستور ویژه صادر کرد