مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-25اقتصادي

تحویل 90 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر


مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه از ابتدای امسال 90 مورد جهیزیه به نوعروسان تحویل داده شده گفت: بیش از 500 میلیون تومان نیز برای جهیزیه نوعروسان هزینه شده است.

-  تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه بیش از 20 هزار نفر از خدمات مختلف کمیته امداد ملایر بهره مند هستند اظهار کرد: توانمندسازی خانواده های زیر پوشش از مهمترین اولویت های این نهاد است که تا کنون نیز بسیاری از این خانواده ها از چرخه امداد خارج شده و به خودکفایی رسیده اند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه های مختلف طی سال جاری به مددجویان خدمات ارائه کرده است گفت: در دهه فجر نیز برنامه های مختلفی را در راستای خدمت رسانی بیشتر به افراد زیر پوشش خواهیم داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از توزیع 340 بسته آموزشی در بین خانواده های زیر پوشش این نهاد در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها شامل کتاب های آموزشی با موضوعات خانواده، سبک زندگی بصیرت افزایی، فرهنگ دین و شهادت و.

است که برای این طرح فرهنگی 15 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از توزیع 30 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد جهیزیه از منابع امداد و کمک خیران تهیه شده و مبلغ هر کدام نیز بیش از 8 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 90 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر

تحویل 90 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر