مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-25سياسي

اوقاف زنجان 215 واحد مسکونی برای نیازمندان می سازد


حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای بهره گیری بیشتر از عواید موقوفات پروژه های متعددی را در بخش های مختلف اجرایی می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی سازمان اوقاف در بخش اقتصادی ارتقای بهره وری موقوفات و رقبات و افزایش عواید به منظور اجرای بهینه نیات واقفان خیراندیش است، تصریح کرد: هدایت، نظارت، راهبری و حل مسائل و مشکلات اوقاف از جمله اولویت هایی است که در استان دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه موقوفات فرصتی برای هدایت درآمد سرمایه گذاران به سمت جاودانگی است، گفت: از سرمایه گذاران دعوت می کنیم، بیایند در این کار خیر شریک شوند.

کرمی افزود: سازمان اوقاف از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای طرح های ماندگار استقبال می کند، نوع مشارکت بخش خصوصی براساس قوانین و مقررات جاری کشور خواهد بود که البته به نسبت میزان مشارکت و سرمایه به صورت توافقی از حضور بخش خصوصی در اجرای طرح ها استقبال می کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در بخش بهره وری موقوفات یکی از برنامه های اوقاف ایجاد درآمد برای درصد بالایی از رقبات و موقوفات بوده است، تصریح کرد: احیا و فعال سازی ظرفیت های بالق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف زنجان 215 واحد مسکونی برای نیازمندان می سازد

اوقاف زنجان 215 واحد مسکونی برای نیازمندان می سازد