مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-25ورزشي

نورملکی: با قاطعیت قهرمان شدیم / برخی تکواندوکاران دیده نشدند


فنی ترین مربی لیگ برتر بانوان گفت: با توجه به قهرمانی تیم فتح و برتری قاطع در مقابل رقیب اصلی باید نفرات بیشتری از تیم ملی به اردو دعوت می شدند.

- فاطمه نورملکی سرمربی تیم فتح صدرالبرز با بیان مطلب فوق به کرونا حساسیت های خاص خودش را داشت که از یک سو قهرمانان می بایست با دقت نظر بالا وارد زمین می شدند و هم کادر فنی تیم ها متناسب با شرایط موجود تصمیمات بی نقص در ارتباط با انتخاب تکواندوکاران خود در ترکیب اصلی می گرفتند.

سرمربی فتح صدر البرز در مورد کسب عنوان قهرمانی هم گفت: در دومین سال حضور خود در رقابتهای لیگ برتر بانوان موفق به کسب دومین قهرمانی مقتدرانه خود شدیم.

این افتخار در شرایطی رقم خورد که تمامی ارکان باشگاه در یک جبهه متحد با هدف گذاری های سنجیده و همچنین اجرای دقیق و منظم تمام برنامه های کاربردی که برای آماده سازی تیم در نظر گرفته شده بود، در زمان برگزاری بی نقص ظاهر شده و در نهایت دست به دست هم با تلاش کادر فنی و قهرمانان کاری بزرگ و ارزشمند را به سرانجام رساندیم.

فنی ترین مربی لیگ برتر در خصوص سطح فنی مسابقات هم گفت: با توجه به شرایط حاکم بر ورزش دنیا که ورزش ایران هم از این قاعده مستثنی نیست بخاطر شیوع ، برگزاری این دوره از مسابقات لیگ کاملاً متفاوت با دوره های قبل بوده و با وجود آنکه چون فصول گذشته به صورت رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورملکی: با قاطعیت قهرمان شدیم / برخی تکواندوکاران دیده نشدند

نورملکی: با قاطعیت قهرمان شدیم / برخی تکواندوکاران دیده نشدند